نامه ای از خدا

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

ای بنده ی من :

 

بخوان مارا که می گوید که تو خواندن نمیدانی ؟ تو بگشا لب ، تو غیر از ما خدای دیگری داری ؟ رها کن غیر ما را آشتی کن با خدای خود تو غیر از ما چه می جویی ؟ تو با هرکس به جز ما چه می گویی ؟ و تو بی من چه داری ؟ هیچ ! بگو با من چه کم داری عزیزم ، هیچ ! هزاران کهکشان و کوه و دریا را و خورشید و گیاه و نور و هستی را برای جلوه ی خود آفریدم من ، ولی وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت گفتم . تویی زیباتر از خورشید زیبایم تویی والاترین مهمان دنیایم ، که دنیا چیزی چون تو را کم داشت تو ای محبوب تر مهمان دنیایم . نمیخواهی چرا مارا ؟ مگر آیا کسی هم با خدایش قهر می گردد ؟

 

هزاران توبه را گر بشکستی ، ببینم من تو را از درگهم راندم ؟ اگر در روزگار سختیت خواندی مرا اما به روز شادیت یک لحظه هم یادم نکردی به رویت بنده ی من هیچ آوردم ؟

 

رها کن آن خدای دور ، آن نامهربان معبود آن مخلوق را این منم پروردگار مهربانت خالقت اینک صدایم کن مرا  با قطره اشکی ، به پیش آور دو دست خالی خود را با زبان بسته ات کاری ندارم لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم . غریب این زمین خاکیم آیا عزیزم حاجتی داری ؟ تو ای از ما کنون برگشته ای اما کلام آشتی را تو نمی دانی ؟

 

ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند ؟ بخوان ما را بگردان قبله ات را سوی ما اینک وضویی کن . خجالت می کشی از من بگو ، جز من کس دیگر نمی فهمد . به نجوایی صدایم کن بدان آغوش من باز است

 

برای درک آغوشم شروع کن یک قدم با تو تمام گام های مانده اش یا من ....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:30---30 بهمن 1390
سلام.ترنم جون.خوبی؟همه پستاتو خوندم.از این یکی خیلی خوشم اومد.با اجازه ت گذاشتم تو وبم.خیلی وقته ازت خبری نیست ها؟تو که زود زود میای رو نت چرا یه سر به ما نمیزنی؟منتظرم.بیا یه کله بزن!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк